Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

Άχι πως αλαργάραμε έξε χιλιάδες μίλια,

πως θα ξανανταμώσομε δεν είναι πλιο ελπίδα.

Βλέπεις κορμί που δε μιλεί, σώμα που δεν κινιέται,

και τη φωτογραφία μου που δεν αλησμονιέται.

Στην ξενητειά κι αν βρίσκομαι, στα όρη κι αν γυρίζω,

πάλι κοντά σου βρίσκομαι και σε καλημερίζω.

Βάσανα που 'χει το χακί και πίκρες το κορδόνι,

κι όποιος λεβέντης το φορεί τα νιάτα του σκλαβώνει.

Μακράν σας και αν έφυγον, θαρρείς δε σας θυμούμαι;

Τα δάκρυα προσκέφαλο τα βάζω και κοιμούμαι.

Λάβε, λοιπόν, το γράμμα μου, λάβε τα δυο μου μάθια,

λάβε και τη καρδούλα μου εις τέσσετρα κομμάθια.

Στείλε μου ενα γαρύφαλλο για να το κάνω πέννα,

για να σου γραψω, ξάδερφε, το πως περνώ στα ξένα.

Τωρα που καταλάβαινα το ανθος της νεότης,

η τύχη μου με δίκασε να πάω στρατιώτης.

Τις ανέβασε ο Ευτύχης Τζιρτζιλάκης στο Facebook.

Mail Antreas P. Hatzipolakis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 

Free Hit Counter